Om konferensen

Konferensen under Where’s the Music? riktar sig framförallt till musikbranschen. Under två dagar samlas svensk och internationell bransch på Elite Grand Hotel i centrala Norrköping för att diskutera aktuella ämnen inom musik- och livebranschen.

Konferensen hålls under fredag och lördag förmiddag på Elite Grand Hotel på Tyska Torget 2. Från Elite Grand Hotel är det gångavstånd till alla konsertlokaler som används under festivalen.

För att medverka på konferensen behöver du ett delegatpass. Ditt delegatpass ger dig även köföreträde till alla spelningar under festivalen.

Tidsschema för konferensen

Observera att nedan är cirkatider. 

Fredag 9/2

09:00-11:00 – Gratis delegatbuss från Stockholm till Norrköping
09:00-18:00 – Delegate check in öppen(Grand Elite Hotel)
12:00-17:00 – Paneler
17:00-18:00 – Bubbligt mingel på Elite Grand Hotel
18:30-03:00 – Festival

Lördag 10/2

09:00-18:00 – Delegate check in öppen (Grand Elite Hotel)
10:00-16:00 – Paneler
16:00-17:00 – Franskt mingle
18:30-03:00 – Festival
19:00-20:30 – GAFFA Priset

Söndag 11/2

09:00-11:00 – Gratis delegatbuss från Norrköping till Stockholm

Har du frågor om Where’s the Music och konferensen? Hör av dig till emelie.stockhaus@fkpscorpio.se (projektledare) eller susanne@wheresthemusic.se (konferens koordinator).